1 dAy in mY Life...

hEpi EveR AftEr

Friday, February 26, 2010

ape yg seorg gal nk dari sorg lelaki???


huh..pning jgak aku nk mnjawab soalan dari kwn laki aku nih...tetibe dia aju soklan cmni...aku dh..%&^$#@&*!! xtau nk jwb..wakaka..actually,he's my classmate..but dlm klas xpnah brcakap n bertgur sape..except de keje yg 1 grup..bru brcakap.. =)

ape ye???seorang pempuan nk kan dari seorang lelaki???? hurm..aku still rsa plik..why he ask me dat question??mcm2 maen lm fkran ni...adkh dia nk tekel awek??adkh dia tgah nk smpaikan sesuatu kt me??adkh adkh adkh adakah???

but aku mls nk pk yg bkn2..juz think+ve..mngkn dia sje nk taw...n aku jwb ikut pndpt aku..n ape yg aku nak kn je....hihi...complicated gk nk jwb..lalalala~~~

12 comments:

Wahidah said...

so aper yg mimi jawab??? :P

mimi's said...

wahidah: wai...ehem2x..adela..hahaa...lalala~~~

nik anna said...

tett..tett..tett..signal cuba mendetect sape kah classmate boy kamu itu..emmm..kire ku knal ngak die..hehehe..

bgthu je kite mahukn 'kasih sayang yang setia'..lalala..

mimi's said...

nik anna : lalala~~ mmg kamu knal sgt2..haha...kamo pn xsangka kalo kami bgtaw sape classmate boy kami etu..huhu... nk hint??

Hanim Mahali said...

who dat hah...??? isn't H......?
he3 =P

mimi's said...

gadis H: H for who's??haha..rmai H lorh lam klas tuh..lalala~~~tp biarla rahsia...ehe

Hanim Mahali said...

tp H yg mempunyai ciri2 seperti mimi katekan tu de 1 jerk... =P

mimi's said...

gadis H : huh~~~ sape ea..ehe..jgn nk wt spekulasi bukan2 lak..hakhak :P

nik anna said...

mimi~sape weh?cpt bgtau..atau anda hnya diberi 2 pilihan shj..kuar dr umah ni atau berhenti dr U..hehehe..cepat bgtau...(sigh)..

mimi's said...

nik anna:ehe..mmuahaha...jgn lorh..wahh..nk bg org tertnye2 la gni...wakaka.... ;p

Hanim Mahali said...

anna, jom kite protes smp mimi g tau... ha3...
mimi, i will do anything 2 know who dats person... ha3...

mimi's said...

gadis H:wei,korang!!! hahaha...xmo gtaw gak..lalala~~~who dats person..biarla ea.. :)

Related Posts with Thumbnails