1 dAy in mY Life...

hEpi EveR AftEr

Sunday, March 21, 2010

Mengapa Hanya Gadis Melayu Di Rasuk???


Kes ini berlaku betul2 di ruang pelajar permpuan membasuh kain. berlaku di asrama puteri..
kebanyakan yg terkena rasukan adalah gadis melayu & tak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum cina & india..

di mana salahnya????

kita ikuti percakapan antara bomoh Melayu & syaitan...

Kes Histeria di sekolah kt BSB....

Misteri di Asrama Puteri terjawap sudah.....

Suatu hari, ada seorang ktua bomoh yg begitu berani hendak berjumpa dengan skumpulan jin yg berlegar2 di asrama hinggakan mereka mersuk sebilangan pelajar di sekolah etu...

ketika smpai di bilik, ketua bomoh pun membaca sjenis "mentera". selepas mmbaca mentera, ktua bomoh pon memnggil ktua jin etu.. Lalu ktua jin etu pon datang....

Dengan menunjukan wajah rupanya yg begitu hodoh & jijik..Hinggakn ktua bomoh yg begitu berpengalaman itu pon hampir2 pengsan di uatnye!! Hinggakan mayat reput pon lbh baik dari wajah si ktua jin itu.......

Tapi ktua bomoh ttp kuatkan semangat ngn jitu.. lalu si ktua bomoh pon bertanya dgn kuat & nyaring, menampakkan semangatnya yg x kendur wlupun terlihat sesuatu yg bgitu menakutkan itu...

"Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah?? Jawap!!!!! Kenapa gadis Melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yg di rejam"

Dengan menarik nafas panjang, si ktua jin pon menjawab..........

"Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan..Tak Menarik Hati, Tiada Memikat" "Klaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik..Kalaulah Sungguh Tak Mungkin Aku MERASUK..."

"Aduhaiiiiiii!!!!....hai..."

dah dah jgn dok percaya perkara tahyul...hahahahahahaha... mongok nye lawak..wakaka..



15 comments:

Gadis H said...

yeah... dah de... ^_^

mimi's said...

hanim: yeah yeah..dh ade dh..hahahha.. (^_^)v peace..jgn tatottt lg nengok antoo 2.. =p hihi

Si Pemburu Bintang said...

amboi, bestnyer kenekan orang. P.Ramlee pun ader guna khidmat jin dalam filem dier

mimi's said...

si pemburu bintang:wakaka..haha..bosan dok saje2..bez gak kenakan org..muahaha.. =P

Si Pemburu Bintang said...

nak tau ke pe jenis yang dier pakai kat salah satu filem dier?

mimi's said...

si pemburu bintang: err..mmm.mmm..xtaw..hehe..yg mane eh?? urm,pkai costum eh..wakaka =p

Si Pemburu Bintang said...

namanya ialah jins shamsudin. hahaha
kan dier pon berlakon sekali hihihi

mimi's said...

si pemburu bintang: hahaha..etu jins..ade 's'..jin ni xde 's'..wakaka..

Si Pemburu Bintang said...

hahaha jin ada s maksudnya ramai.cam perkataan omputih. kalu tak da s maksudnya satu. kalu ada s maksudnya ramai

mimi's said...

si pemburu bintang : hahahaha..ade2 jela kamu ni..jin mata 1 tu jim..jin warna putih tu JINtan..haha..

Gadis H said...

tak takut la mimi... tapi geli... loya tekak tgk... hu3... pembawa budak kot... hahahha... juz joke... ;P

mimi's said...

hanim:aipppp..pmbawa bdak mane lk ni??haha..jgn cik ct...muahaha.. :p

tini said...

hahaha..lawak ah cite ni mimi..hahaha..ergelak tini bce..=)

mimi's said...

tini:eheheh...saje jek..bosan2..create cter ngok ngek 2..hihi..

croko said...

jagan main2 nnt kena haaaa...

Related Posts with Thumbnails